woensdag 25 augustus 2010

Woensdag 25 augustus 2010











Zo, vandaag een spannende dag, daarom tijd voor wat vrolijks, aangezien we nog niet meer nieuws hebben nu! Ik besef me nu pas dat ik jullie nog niet eens mijn nieuwe behang heb laten zien! Dus bij deze, een stukje gang, een stukje woonkamer en een stukje van mijn slaapkamer.
Ik ben er nog steeds blij mee! Hoe vinden jullie het???

Volgens mij heb ik het wel eens gezegd, maar Aimee vindt Lady Gaga helemaal leuk! Ze moet er soms wel even over nadenken, want ze vraagt zich vaak genoeg af 'of het niet koud is om in je beha te dansen'. Maar goed dat ze de teksten niet snapt, ha ha! Of ze maakt eigen teksten. Zo blijft het liedje Alejandro standaard "ale-ge-man-dro", ha ha!

Ik heb nu de cd even op de ipod gedownload en ze vindt het helemaal geweldig. Ik moet zeggen, het valt best mee! Ik vind de bekendste liedjes eigenlijk nog het minst leuk. Het is wel lekker vrolijk en soms heb je dat even nodig, je moet alleen niet teveel gaan nadenken over die teksten... Aimee is in ieder geval gelukkig. Ha ha, best grappig, ze is aan de ene kant vol van K3, aan de andere kant Lady Gaga. Nou ja :-)

Enne, denk nog even aan de giveaway! Als je nog mee wilt doen, scrol even naar beneden en laat een reactie achter.

1 opmerking: