dinsdag 3 augustus 2010

Woensdag 4 augustus 2010

Deze week krijg ik een PIF cadeautje van Judith van www.strijkapplicaties.blogspot.com. Op haar blog had ze een oproepje geplaatst, en aangezien ik dol ben op verrassingen en cadeautjes, wilde ik natuurlijk meedoen! En ik ben natuurlijk hartstikke nieuwsgierig wat ze voor iets moois heeft gemaakt.

De cadeautjes zijn zogeheten P.I.F.(Pay It Forward) cadeautjes.Je ontvangt een cadeautje van iemand en mag daarna aan drie anderen een zelfgemaakt cadeautje toesturen én aan de persoon van wie jij iets hebt gekregen.

Wie heeft er zin om mee te doen? Ik zoek dus drie mensen aan wie ik een zelfgemaakt cadeautje mag sturen en die daarna mij en drie anderen iets stuurt. Heb je zin om mee te doen, plaats dan een berichtje onder dit bericht, en als er drie deelnemers zijn, kunnen we van start. En wat dat cadeautje is? Dat is natuurlijk nog een verrassing...... Ik heb denk ik al iets leuks bedacht, dit weekend ga ik het maken en dan hebben de gelukkigen de cadeautjes na het weekend in huis.

1 opmerking: