zondag 8 augustus 2010

Zondag 8 augustus 2010

Van Pittig en Stoer ontving ik een goodie bag. Wat een geweldige goodie bag is dat! Vol met leuke webwinkeltjes en grappige spulletjes. Heel erg leuk! Er zaten zelfs een paar winkeltjes tussen die ik nog niet ken, dus daar ga ik me deze week eens verder in verdiepen, want -zoals jullie weten- ben ik dol op webwinkeltjes met hippe spulletjes!

Overigens is mijn prikbord ook alweer blij, want ik heb er weer een hoop flyers bij gekregen uit de goodie bag en dat vind ik zo gezellig staan!! Ik heb thuis een speciaal prikbord ervoor ingericht, vol met flyers van webwinkeltjes. Het andere prikbord, in de gang, hangt vol met leuke kaartjes van bijvoorbeeld Jojojanneke en van de Hema en nog leuke foto's, hartjes (van Door Jolanda) en entreekaartjes van Disney bijvoorbeeld. Staat ook zo gezellig!!! Hij wordt alleen steeds voller, dus tijd om de kaartjes even te gaan uitzoeken of om er nog een nieuw prikbord bij te maken natuurlijk!

Als iemand nog flyers heeft, stuur ze toe! Ik vind het geweldig en hang ze overal op!!!! Ben trouwens verder gegaan op kantoor, want soms heb je twee flyers en zo kunnen mijn collega's ook inspiratie opdoen! :-)


Nu ga ik snel verder aan mijn PIF cadeautje voor Judith. Aangezien er niemand heeft gereageerd, kan ik me dus extra uitleven op het cadeautje voor haar en ik kan alvast verklappen dat het geweldig gaat worden!!!
Wel jammer dat ik nu het einde van de reeks moet zijn, maar ja, er zijn erger dingen, toch?!



2 opmerkingen:

  1. oh wat jammer dat niemand zich heeft aangemeld. En eh ik ben wel heeeeel erg nieuwsgierig....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat jammer dat je zo weinig reacties heb gehad.
    Ik had graag meegedaan, helaas lees ik het nu pas. Succes met je PIF voor Judith.

    BeantwoordenVerwijderen