dinsdag 28 september 2010

Dinsdag 28 september 2010







Vandaag ligt ie in de winkel: de nieuwe Ariadne at Home Disney Special. Aangezien onze vakantie niet meer zo heel erg lang op zich laat wachten, kom ik met deze special natuurlijk weer helemaal in de stemming. Ondanks dat de vakantie natuurlijk een klein beetje beladen is na al die slechte berichten, gaan we er over een paar weekjes maar heerlijk van genieten! Op naar Disney, Mickey en Minnie, here we come!!!!

In de special staan echter ook zoveel leuke dingen die je helemaal in de Disney stemming brengen! Ik werd helemaal verliefd op deze kussens en ook het schattige patchwork plaid is super! Maar er staat natuurlijk veeeeel meer leuks in! Ik kan niet wachten totdat ik zo naar huis ga, want als het goed is, ligt deze special bij mij al in de brievenbus!

1 opmerking: