maandag 13 september 2010

Maandag 13 september 2010

Ik ben getikt door loesje (http://loesje-boom.blogspot.com/)

4 dingen die ik in mijn tas heb:

sleutels
portemonee
snoetenpoetsers
agenda en/of mijn Zebra inspiratieboekje (met allemaal leuke ideetjes die ik tegen kom of bedenk)

4 dingen uit mijn bureaula:

spelden, naalden, elastiek etc.
notitieblokjes
pennen (vooral roze!)
allerlei soorten lintjes

4 favoriete dingen uit de slaapkamer:
mijn Blond Amsterdam dekbedovertrek
het roze met witte stippen behang
mijn bedje :-)
de Mickey en Minnie die op het bed zitten

4 dingen die je altijd al hebt willen doen:
een eigen webwinkeltje opzetten
afvallen!
naar zo’n Bounty eiland op vakantie
op de cover van een roddelblad, hihi (voor het gevoel! :-))

4 dingen die je op dit moment heel leuk vindt
mijn twee lieve meiden
bloggen
kleding maken of andere leuke spulletjes voor in huis
feestjes organiseren

4 dingen die je nog niet van mij weet
Volgens mij ben ik een open boek……

Ik geef het stokje door aan Judith (www.strijkapplicaties.blogspot.com) en Miss Bee (http://sugarsweetstuffbymissbee.blogspot.com/)

1 opmerking: