maandag 20 september 2010

Maandag 20 september 2010











Zo, na alle negatieve berichten is het weer tijd voor iets vrolijks.

Tijdens het surfen kwam ik deze website tegen en jammie, wat een heerlijke taartjes. Je kunt ze met een gerust hart kopen: ze zijn namelijk zeepjes voor in bad of onder de douche! Is dat even fijn. Maar ja, ik zou zoiets natuurlijk nooit in mijn badje gebruiken, die zet ik neer voor de sier. Hoewel.... Ik ben sowieso altijd gek op leuke taartjes. Op kaartjes, taartjesbedels, alles vind ik even leuk! Lekker niet; ik eet eigenlijk niet echt taart, hoewel af en toe een moorkopje of hazelnootgebakje wel lekker is natuurlijk. Maar goed, terug naar deze geweldige taartjes. Wat een lieffies!!! Kijk snel op deze website, buiten het feit dat je hongerig wordt, werkt deze site ook echt hebberig Enne, laat ook wat voor mij over..... :-) www.thebeautybakery.nl

1 opmerking:

  1. Jammie,
    wat een heerlijke website! Erg leuk en idd zonde om te gebruiken.

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen