woensdag 1 september 2010

Woensdag 1 september 2010

Zoals jullie ook weten, ben ik dol op leuke dingen printen. Ik weet het, niet goed voor de bomen, maar wel goed voor mijn humeur, want ik houd van vrolijke dingen! En zolang je ze print met een doel, sta ik het mezelf wel toe. Compenseer dit natuurlijk wel weer met iets anders, maar dat is logisch! :-)Voor verjaardagen ben ik altijd aan het zoeken, want natuurlijk moeten mijn meiden het meest aparte uitdeelcadeautje van de klas hebben! En meestal lukt het ook nog! :-)
Tijdens het surfen vandaag, kwam ik ineens deze website tegen:
http://www.activityvillage.co.uk/free_printables.htm
Wat hebben ze daar leuke dingen! Tevens goede doorverwijslinks op de site naar bijvoorbeeld een website van Canon, waar je ook leuke dingen kunt printen! Super voor uitdeelcadeautjes, wel veel werk natuurlijk, maar ja, voor je kids moet je wat over hebben, toch?! :-)

Verder ook erg leuk om op een regenachtige dag te knutselen. Ik heb voor Aimee de aankleedpoppen geprint. Dat vindt ze geweldig, want ik heb werkelijk waar een kledingontwerpster in de dop thuis! Al zijn haar combinaties soms erg extreem, afgelopen zondag liep ze met haar roze balletpakje met tutu, daar onder had ze een zwarte pieten broek (fuchsia met lime en goud), een zwarte pieten muts op (in het oranje), een blauw vestje over haar balletpakje, een legging die haar echt te klein was in het wit en een paar babyroze beenwarmers met paarse pantoffeltjes.... Tja.... :-)

1 opmerking:

  1. http://www.party-gifts.nl/index.asp

    Dan vind je deze site vast ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen