woensdag 29 september 2010

Woensdag 29 september 2010


Ik ben dol op lezen, vooral tijdschriften zoals de Flow, Ariadne at Home, Kek Mama, Mama, Flair en ga zo maar door..... Zelfs de Libelle en Margriet blader ik graag door, ben altijd op zoek naar leuke ideetjes of tips. Maar ik ben ook wel eens gek op boeken. Maar ze moeten wel leuk zijn! Met recepten, met taartjes, een spannende thriller. En natuurlijk de geweldige boeken van Shopaholic! Ik heb ze allemaal en het is zooo leuk! Vandaag kwam ik erachter dat er een nieuwe Shopaholic uit is! Hoe geweldig, ik moet alleen mijn studeerkamertje opruimen, want anders zou ik dit weekend op de bank zitten met een kopje thee, schaaltje kruidnootjes en het nieuwe boek…… Nu ga ik dit maar een weekje uitstellen. Gaat moeilijk worden, maar gaat vast lukken!!!

3 opmerkingen:

  1. Leuke boeken hé, ik ga mijn exemplaar dit weekend halen!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me een erg leuk boek, heb het zojuist bij bol.com gekocht voor op mijn e-reader. Bedankt voor de tip
    liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die wil ik ook eens lezen! Ontspannende lectuur!

    BeantwoordenVerwijderen