maandag 25 oktober 2010

Dinsdag 26 oktober 2010




Vandaag is Joelle jarig! Ze is alweer 8 jaar geworden!!!


Dat is dus trakteren. Voor de juffen heb ik een appeltje in cellofaan met een label eraan gedaan. Staat nog niet op de foto. Wel de traktaties voor de klas. In de zakjes zit een gum of een potlood, klein zakje M&M's of Malthezers, een kleine 'lange jan' uit Disney (met Mickey en Minnie erop) en nog een klein rolletje van die snoepjes van de Hema. Ik vind ze zelf best leuk geworden! Zonde dat de kids het zo allemaal open maken; het is best wel wat werk!

6 opmerkingen:

  1. Proficiat!!! Het ziet er zoals altijd weer helemaal geweldig uit!

    gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat!! en het ziet er prachtig uit!
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!!! Wat een werk! Het ziet er enorme vrolijk uit, een super traktatie.
    Had je de give away stofjes trouwens al gepost? Ik heb (nog) niks ontvangen. Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    De traktatie ziet er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zou je mij kunnen mailen of je de kaartjes aan de traktatie zelf hebt gemaakt. Zoja, verkoop je deze ook?

    Ik hoor graag van je via: creativewithcake@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw,wat schattig!
    Ik wil ook graag weten waar je die labels vandaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen