donderdag 28 oktober 2010

Donderdag 28 oktober 2010


Jullie zijn waarschijnlijk ook al druk aan het sparen... Wij moeten werkelijk waar HAMSTEREN! Want naast de twee meiden (vooral Joelle is echte Toy Story fan), hebben we nog een derde kind in huis die gek is van Toy Story, luisterend naar de naam Rene.... Het grote kind dus, ha ha.
Inmiddels hebben we alle knuffels al in huis (Bullebeest en Jessie twee keer, want Aimee wil alleen de 'meisjes' hebben, ha ha!), hebben we de DVD dinsdagavond ook gehaald (Rene baalde dat we de verjaardag van Joelle moesten vieren! Die wilde gelijk kijken!) en zijn we nu bezig met de poppetjes. We hebben er al best veel, dus mochten jullie dubbele figuurtjes willen ruilen, graag! We hebben Jessie en Woody al extra.....
Ik vind het toch wel weer een erg leuke actie van de AH!

2 opmerkingen:

  1. als ik weer boodschappen heb gedaan, zal ik opsturen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke actie, ik ben zo jaloers(ik wil ook in nederland wonen :'()

    x Inge

    PS: Ik heb je stofje vandaag ontvangen en ik vind het echt super (straks maak ik er een blogberichtje van!)

    BeantwoordenVerwijderen