vrijdag 1 oktober 2010

Vrijdag 1 oktober 2010 GIVEAWAY!

Vandaag de Giveaway.... En het gaat weer iets leuks worden, vind ik zelf, alleen niet origineel, want we hebben dit vaker gedaan.... Ik ben natuurlijk dol op stofjes, dus het is geen verrassing meer denk ik.... wederom een Dapper stofje in de Giveaway van vandaag. Welke is nog een verrassing, maar zelf vind ik dit een erg leuk stofje en heb ik voor mezelf ook maar een bestelling geplaatst!!! Ik wil sowieso vaker een giveaway doen en de volgende gaat iets worden wat ik zelf heb gemaakt. Hou de site dus in de gaten!!

Deze keer moeten jullie er wel iets voor gaan doen! Zoals jullie weten, gaat mijn moeder binnenkort met de chemo beginnen; mijn tante is al bezig, die heeft inmiddels haar tweede kuur weer gehad. Tijdens de chemo lig je maar op een bed met een infuus in je arm. Je kunt een boekje lezen, maar wat kun je nog meer doen? Laten we maar even buiten beschouwing dat je ook kunt gaan slapen, want volgens mij hoort dat weer bij de chemo van mijn moeder.... :-)

Aan jullie dus de vraag om iets leuks, geks, grappigs of creatiefs te bedenken. Misschien een boekentip? Of een leuk tijdschrift? Of een andere tip? Een leuke website? Laat dus een reactie achter bij dit berichtje met jouw tip. Ik ben erg benieuwd. Heb inmiddels ook al een lijstje gemaakt, maar er kan nog meer bij natuurlijk! :-)

Ik ga sowieso alle tips opschrijven en aan de twee 'mutsen' geven, zoals ze zichzelf inmiddels noemen, doe ik op een leuke kaart of iets anders, daar ga ik nog even over nadenken.

Joelle zal alle namen van de mensen die een reactie hebben achter gelaten op aparte briefjes gaan schrijven en dan mag Aimee met haar ogen dicht de gelukkige winnares (ik ga er maar vanuit dat we alleen maar vrouwen hier tegenkomen, hi hi) zoeken van dit geweldige stofje.

Jullie kunnen meedoen tot en met dinsdagavond 23.59.59, dan lezen jullie woensdag 6 oktober wie dit vrolijke stofje in de brievenbus kan verwachten.

6 opmerkingen:

  1. hoi jacq, ik doe graag mee met je give a way,
    tips voor je tante en moeder,
    puzzelboekjes, mandela's kleuren, klein kruisteekborduurwerkje maken, etc.
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe graag mee!!! Ben benieuwd welk stofje het gaat worden.
    Als tip voor je moeder en je tante: haken, een puzzelboekje, een spannend boek. Zelf lees ik graag Elisabeth George. Maar ik weet niet waar ze van houden en een boek is zo persoonlijk. Een tijdschrift-tip heb ik niet, die lees ik eigenlijk niet. Hopelijk komen ze de tijd wat door tijdens de chemo.
    Ik zet nog een linkje op m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou geloof ik ook een puzzel boekje meenemen!
    Of lekker luchtige boeken, misschien van Shopaholic of dat soort boeken?
    Zelf houd ik wel van nederlandse thrillers, van Saskia Noort, Simone van der Vlugt, dat soort boeken!
    Haken of breien is misschien ook wel leuk?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke candy, ik doe graag mee!
    * denkt diep na *
    Je kan doen:
    Haken of Amigurumi
    Kruisjessteek
    Kleuren (vind ik altijd heel rustgevend)
    Een grappig boek lezen of een leuk tijdschriftje
    Theekransje houden ;-)
    Juweeltjes maken met parels
    Papieren parels maken (vind ik ook echt super leuk)
    ...

    Dat is het voor nu, maar ik zal nog eens goed verder nadenken! ;-)

    x inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke give away, ik ben dol op stofjes en verrassingen...ik doe graag mee

    Mijn tip voor een tijdschrift is toch zeker de flow, een fijn blad waar je jezelf even echt mee verwennen kan..

    En als gekke tip....met stof/garen en allerlei leuke dingen twee hysterische 'mutsen' maken...
    Dan doen ze hun naam eer aan....;-)

    (Ik wens de beide dames uiteraard wel veel
    sterkte toe)

    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, hoi, Ik hou heel erg van stofjes enook wel van verrassingen, dus ik denk dat deze give-away mij op het lijf geschreven is.
    Een leuke tip : origami. Het vraagt niet veel materiaal, makkelijk mee te nemen in een mooi tasje (dat jij natuurlijk gaat maken :-) ) en omdat je er vrij geconcentreerd moet mee bezig zijn, leidt het je af van het infuus en die andere toestanden. Je hebt er wel een goede dodis geduld voor nodig. Het resultaat kan aan een hangertje in de kerstboom.
    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen