vrijdag 15 oktober 2010

Vrijdag 15 oktober 2010


Schreef ik gisteren al over het geweldige nieuwe boek van Blond Amsterdam, hebben jullie de stamppotlijn al gezien? Ik vind het allemaal even leuk. Bij aankoop van drie worsten van Unox bij oa de C1000, krijg je nu een geweldige boodschappentas cadeau van Blond Amsterdam! Ik heb 'm al en ik vind 'm helemaal super!!!! En je hebt dan gelijk drie actiecoupons om die leuke dingen met korting te kopen.
Inmiddels liggen er wel een aantal Unox rookworsten op me te wachten, maar ja..... die komen vast wel op, ha ha! (Komend feestje van Joelle; geen taart, geen chipjes, geen toastjes, alleen maar worst, ha ha ha!)



2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook al druk aan het sparen.
    En collega's van mij sparen voor mij mee.
    Het eerste is besteld.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Ik heb nog 'n code, als je wilt mag je het hebben. Ik hoef het toch niet.
    Laat me het maar weten, dan kan ik het je mailen.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen