woensdag 6 oktober 2010

Woensdag 6 oktober 2010

En de winnaar is.....

Vandaag de gelukkige winnaar van het Dapper stofje! Zijn jullie er klaar voor…..

Ik zag namelijk dat er maar vijf reacties waren, jammer want ik had wel op nog veel meer tips gehoopt. Maar goed, voor jullie is het nog even spannend, want ik heb besloten dat ik jullie gewoon allemaal een stofje ga sturen!!!
Ik heb hier namelijk nog meer moois, ook van Tilda! Dus wat ik ga doen is vijf enveloppen maken… Deze vijf gaan we door elkaar husselen en daarna schrijf ik het adres erop en versturen we het. Dus voor mij is het ook nog een verrassing wie uiteindelijk het Dapper stofje gaat krijgen! De overige stofjes zijn net zo leuk, dat kan ik jullie verzekeren! Verstuur alles dit weekend, want dan ga ik alles leuk inpakken en in enveloppen stoppen. Morgen hebben we weer een drukke dag voor de boeg, vandaar dat ik het rustig ga inpakken in het weekend want dat vind ik natuurlijk altijd erg belangrijk! Sturen jullie mij nog het adres waar het stofje naartoe gestuurd mag worden?Mijn mailadres is
jacqueline.spaans@gmail.com

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat we allemaal winnen!

    x Inge

    PS: mijn mailtje is onderweg ;-)

    BeantwoordenVerwijderen