maandag 29 november 2010

Dinsdag 30 november 2010


Zoals jullie weten, ben ik gek op roze.... en op stippen! En ik vond de hoeslakens van Pip Studio dan ook helemaal super, knalrood met stippen, roze met stippen......

Ineens vond ik vorige week op de site van de H&M Home ook deze geweldige hoeslakens, met stippen, voor een leuke prijs, namelijk 12,95 per hoeslaken! Tja, die moest ik natuurlijk hebben, want ze staan super bij mijn Blond Amsterdam dekbed.... En dan heb ik het niet eens over geweldige handdoeken met stippen en strikjes, dekbedden met stippen......

Terug naar de hoeslakes, ze zijn er ook in het wit met zwarte stippen; en ook die liggen hier in de kast! Daar ga ik nog maar een bijpassend dekbed bij maken, maar zo raken ze niet uitverkocht, hi hi!!! En geef toe, ze zijn toch echt te leuk om te laten liggen??!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen