dinsdag 9 november 2010

Dinsdag 9 november 2010











Soms moet je jezelf iets moois gunnen..... Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik mezelf best wel eens iets moois gun (nieuwe kroonluchter, daarover morgen meer!), maar deze jurken... ohhh, die staan op mijn verlanglijstje hoor!

Ze zijn van La Dress. Mijn favo's kun je hierboven zien. Ze zijn niet al te goedkoop, maar ja, ze gaan lang mee, zijn tijdloos en bij sommige jurken hoef je niet eens naar de stomerij, dus tijdbesparend!

Ik ga eens goed bedenken welke ik wil..... (eigenlijk wil ik ze allemaal, maar ja....) en welke kleur! Ik heb nogal veel zwart en donkerblauw eigenlijk, maar ik neig toch weer naar die kleuren.....
Die roze vind ik ook erg leuk (maar niet voor de winter). En dan hebben ze er nog eentje met stippen, die is ook super!!!!
Al is het alleen maar voor de inspiratie, kijk bij
www.ladress.nl




1 opmerking:

  1. Hier is Miss helemaal voor te vinden,
    100 % me !
    Ik ga er eens vlug langs !
    thanks voor de tip,
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen