donderdag 11 november 2010

Donderdag 11 juli 2010











Deze week had ik nog een superleuk postpakketje, van Lilalabeltje. Zoals jullie weten, ben ik dol op kaartjes, stickers, nou ja, eigenlijk gezellige post. Bedenk me ook dat ik vroeger zoveel penvriendinnen had en ik altijd trouw bij de brievenbus zat te wachten op post. Zo leuk!!! Nog steeds vind ik post geweldig, kaartjes, leuke pakketjes, heerlijk!!!

Maar goed, ik dwaal weer af; ik kreeg dus een geweldig setje met kaartjes, stickers en adresetiketten. Zo leuk! Ik stuur zowat iedere week mijn tante een kaartje, die bezig is met chemo, dus nu krijgt ze helemaal leuke kaartjes, helemaal in stijl! En eigenlijk zijn de prijsjes ook best leuk, voor 8 euro heb je er al 4, inclusief adreslabels en sluitstickers!!!! En de kaartjes zijn echt leuk, ze zijn een beetje glimmend, dus supergezellig om te versturen (eigenlijk zonde, maar goed....) Ook snelle verzending, dat is natuurlijk ook erg belangrijk en alles zit superleuk verpakt! Echt iets waar je blij van wordt.
Naast kaartjes, verkoopt Lilalabeltje ook geweldige behangbomen! Ik vind de bovenste superleuk, je kunt kiezen voor een zilveren boom met allerlei soorten blaadjes, een vogelhuisje of een vogeltje... te leuk gewoon! Ik vind deze behangboom helemaal leuk, eens informeren bij de meiden of ze het met mij eens zijn.......
En naast de behangbomen en de kaartjes, verkoopt Lilalabeltje ook nog van allerlei andere leuke dingen met een supergroot hebbe hebbe gehalte!

Daarom, ik blijf dol op internet winkels; zoveel leuker dan bij 'echte' winkels shoppen!!!




1 opmerking: