maandag 29 november 2010

Maandag 29 november 2010


Zo, een onrustig weekje; Joelle ziek, Aimee ziek, daarna ging ik, daarna Rene en daarna mijn vader. Ging lekker dus. :-( Gelukkig mijn moeder buiten schot gebleven tot nu toe, dus daar ben ik wel blij mee. Het is het virus wat op dit moment heerst, maar ja, duurt maar een dagje...

Aangezien ik toch thuis was, ging ik eens op zoek naar nieuwe nummers voor mijn ipod. En ja hoor, ik zag zowaar het nieuwe album van Take That. Ik weet nog dat ik vroeg groot, megagroot fan was. Smoorverliefd op Robbie, ging naar alle concerten, ging naar hun hotel.... Daarna ging dat gelukkig over, maar ja, nu met het nieuwe album en Robbie er weer bij, moest ik het maar weer eens proberen. En ja hoor, het nieuwe album is echt supergoed! Ik vind hun nieuwe nummer The Flood ook wel erg goed, maar het album is ook best OK.
Dus mocht je je vervelen..... zag trouwens op Itunes dat The Voice of Holland ook gedownload kan worden. Wij zijn thuis fan van Ben en Lenny, dus de ipod is weer goed gevuld met leuke muziek!!!

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat ze een nieuw album hebben. Ik was ook groot fan. 1 x concert in Ahoy en m'n kamer hing boordevol posters. Ik moest huilen toen Robbie weg ging. Ik ben er gelukkig overheen gekomen ;)
    Is iedereen weer beter? Het is echt weer om ziek van te worden.

    BeantwoordenVerwijderen