maandag 8 november 2010

Maandag 8 november 2010







Zo, ik was dit weekend bij de Hema en werd eigenlijk alweer erg vrolijk: er zijn namelijk al kerstartikelen!! ik weet het, de sint is nog niet eens in het land, of de kerst hangt er al, maar ja, kerst is nou eenmaal zooo gezellig!!!
Bij de Hema vond ik deze geweldige kersthangers van Return to Sender. Geweldig kleurrijk in je boom, maar natuurlijk ook nog eens met een goede bedoeling daarachter.
Zoals jullie begrijpen, gaan deze kerstboomhangers ook dit jaar niet ontbreken in mijn boom!

3 opmerkingen:

  1. ohhh dat hartje moet ik hebben!!! Verzamel hartjes om op mijn oude brocante luiken te hangen. Ga zo direct naar de hema hopen dat ze ze hier ook hebben.
    Groetjes Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renate,
    Anders kun je ze ook online kopen zag ik net!! Ideaal, kan je ze zo ophalen of thuis laten bezorgen! :-)
    Groetjes,
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het hartje van mijn schoonzusje gehad en hangt nu in de kroonluchter te pronken ....bij gebrek aan kerstboom ;-)

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen