vrijdag 12 november 2010

Vrijdag 12 november 2010

Ik kom er eigenlijk nu pas op terug, niet netjes, maar onze nieuwe kroonluchter.... Ik ben er helemaal happy mee. Zo happy, dat gelijk meer veranderingen in de woonkamer moesten....
Zo maakte ik een tafelkleed, omdat ik naar de winkel ging en het zwart met witte stippen zeil uitverkocht was.... Dus toen zelf maar een zwart wit geruit kleed gemaakt met stippeltjes biasband. Daar overheen heb ik een transparant zeiltje gelegd, want er gaat hier nog wel eens wat om!
Daarna besloten we dat de bank eigenlijk aan vernieuwing toe is. Dus op naar de Ikea, aangezien ik nog steeds vind dat mijn huisje er leuk uit moet zien, maar ook makkelijk voor de meiden; dat ik niet telkens hoef te stressen over mijn dure bank en gemakkelijk de hoes kan wassen.... Het is een nieuwe Klippan geworden, deze keer een vierpersoons Klippan (volgens mij meer een driepersoons, maar goed....).

En we hebben nog twee nieuwe matrassen gekocht, ook erg belangrijk voor een goede nachtrust nietwaar.

Dit weekend wat foto's, ze staan op de camera, maar moeten nog even worden overgezet....

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen