woensdag 17 november 2010

Woensdag 17 november 2010




Wow, ik was net alweer helemaal happy na alle drama's van de afgelopen dagen (Aimee koorts, ik viel flauw op kantoor, pfff), want de december postzegels worden dit jaar gemaakt door Pip Studio! Dat is geweldig! Bij aankoop van 3 velletjes krijg je ook nog eens een Pip Studio Agenda cadeau! Jammer dat ik net die van Lief heb gekocht, maar ja, dan maar een dubbele agenda he? Ook wel spannend! :-)
Volgens mij zijn ze vanaf volgende week te koop, dus ik lig dan voor het postkantoor, voor ze op zijn! :-)

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke agenda!
    Woonde ik maar in Nederland :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat goed dat je dat zegt! Zal er ook snel bij zijn want zo'n PiP agenda is toch wel fantastisch!

    Groetjes,
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die is wel erg leuk Jacq,
    hoop dat je niet meer zo duizelig bent,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ze vandaag binnen gekregen !!!!
    Ze zijn leuk !

    BeantwoordenVerwijderen