woensdag 24 november 2010

Woensdag 24 november 2010


Over een paar dagen, volgens mij op 1 december, is het weer World Aids Day. Ieder jaar worden er altijd van die tassen verkocht, ieder jaar door een andere ontwerper. Dit jaar is onder andere de eer aan Blond Amsterdam, dus jullie begrijpen; deze tas moet ik binnenkort gaan scoren! Als het goed is, staat er hier op kantoor altijd een kraampje, maar dat ga ik nu even uitvissen of dat weer zo is. Want deze tas wil ik natuurlijk dolgraag hebben, en daarnaast steun je nog eens een goed doel. Bij Libelle kun je 'm winnen, of een van de andere tassen van Keith Haring of Spijkers en Spijkers.....

2 opmerkingen:

  1. Ik koop em ook wel eens, er zit altijd wel een tas bij die ik leuk vind. Ga ze nu even bekijken en dan binnenkort ook maar even naar de winkel toe!

    BeantwoordenVerwijderen