woensdag 3 november 2010

Woensdag 3 november 2010

Zondag had ik voor het eerst eens weinig strijkgoed. Dus besloot ik maar 'strijkgoed' te gaan 'zoeken', ha ha! Aimee wil sinds een paar maandjes geen blousjes meer aan. Super jammer, want ik vind dat altijd zo leuk staan! Joelle is gelukkig minder moeilijk, maar Aimee heeft haar eigen smaak. Dus ging ik maar aan de slag met strijkapplicaties. Vinden jullie ze niet leuk geworden? Die shirtjes zijn anders wel erg saai.
Ze moeten nog worden 'bewerkt' met roosjes, strikjes en glittertjes. Daar ben ik nu lekker mee bezig, maar ik ben al erg tevreden met dit resultaat.

Het witte shirtje heeft een applicatie van een donkerblauwe theepot op de achterkant. De voorkant heeft een kleinere applicatie van een hartje in een frame. Ik vind het er zelf leuk uitzien!

De bovenste twee shirtjes hebben applicaties van Frutsel en Freubel (www.frutselenfreubel.nl) en de foto daaronder hebben de applicaties van Strijkapplicaties (www.strijkapplicaties.nl).
Ik kijk nu al uit naar de nieuwe full colors van Strijkapplicaties! Onder andere een cupcake! Maar ik denk dat ik die op mijn eigen shirtje ga strijken! :-)


2 opmerkingen:

  1. De shirts zijn prachtig, dat meisje van Frutsel en freubel is ook een dotje,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen