maandag 31 januari 2011

Dinsdag 1 februari 2011




Afgelopen zaterdag waren we in Den Bosch. En Den Bosch is leuk, vooral om te shoppen! Want een van mijn favoriete winkels, Lief Lifestyle, zit daar ook. En sinds zaterdag ben ik dus in bezit van de Lief Klantenpas. Alleen de pas is al een feestje in je portomonee! Maakt het toch altijd wat leuker om je portomonee open te doen! :-) Daarnaast heb ik een geweldige shopper gekocht, met rits. Voor 6.95! Nou, dat is toch geen geld voor deze geweldige shopper. Ik ben er erg blij mee, en nu wil eigenlijk de halve familie ook deze shopper; dus denk dat ik even naar Leiden moet, daar zit ook een Lief winkel.
Anyway, online is deze al niet eens meer te koop :-( Maar dat is natuurlijk niet zo vreemd; de tas is super!!!
En tja, als je in Den Bosch bent en Judith van Strijkapplicaties die dag ook nog eens jarig is, dan heb je bijna geen excuus meer om niet langs de lekkerste Bossche Bollen winkel van Nederland te lopen: Jan de Groot.
We hebben er een tijdje voor in de rij moeten staan, maar het is wel echt de moeite waard, ze zijn SUPER! Gisteren zijn we begonnen met detoxen, dus tja..... voorlopig gaan we maar even niet naar Den Bosch, hihi!!! :-)

2 opmerkingen:

  1. wat leuk... mijn favoriete winkelstad en voor mij gelukkig op ruim een half uurtje afstand.
    Toevallig ook in de Vughterstraat geweest. Daar zit Lifestyle en een geweldige kinderwinkel (prijzig, maar leuk om inpsiratie op te doen, Moeders Mooiste! en nog wat verder door in die straat heb je van Hoofs, zeer mooie en uitgebreide stoffen en fourniturenzaak. Alleen daarvoor rijd ik al regelmatig op en neer. Voor een lunch of High Tea (met goed weer ook in patiotuin) kun je terecht bij Pilkingtons. www.pilkingtons.nl (wel voor high tea minimaal 2 weken vantevoren reserveren). Ha, ha, mischien ben je al goed bekend in Den Bosch, maar mischien heb je nog wat aan de tips voor volgende keer. De leukste zaakjes zitten namelijk altijd net buiten de grote winkelstraat. Gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een gave tas, en wat leuk dat je een bosse bol op mijn verjaardag hebt gegeten...
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen