donderdag 6 januari 2011

Donderdag 6 januari 2011

Maandag stuitte ik echt per toeval op een geweldige blog! Ik was op zoek naar digitale files voor mijn knutselwerkjes in PSP, en toen kwam ik via een omweg op de blog van Lief Geval uit. Nou, daar zijn echt leuke dingen. Als je een beetje van de vintage of shabby chic bent, dan kun je je hart ophalen. Ook voor digitale files superleuk, bij alle voorbeeldje staat ook waar je het kunt kopen, en die webshopjes zijn weer supergaaf! Of je komt weer terecht op een geweldige blog vol ander leuk nieuws of geweldige handgemaakte spulletjes! Kortom, deze blog even bezoeken is meer dan de moeite waard! www.liefgeval.blogspot.com

1 opmerking:

  1. hoi jacq,
    je hebt een award verdiend, zie mijn blogje
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen