dinsdag 11 januari 2011

Maandag 10 januari 2011


Wat geweldig, vorige week ontving ik van Judith, van de geweldige site Strijkapplicaties, een award! Wat een leuk nieuws! En dat op de dag dat mijn moeder haar een na laatste (gaan we tenminste van uit!) chemokuur had. Dat is nog eens leuk!

De regeltjes van deze award zijn:

1. Bedank en link terug naar de persoon van wie je hem hebt gekregen.
Bij deze heb ik dat dus al zowat gedaan! Juud, wat geweldig dat ik deze award van je krijg! En wat een lieve complimentjes.... Gevoel is helemaal wederzijds, bedankt dat ik altijd tegen je aan mag 'zeuren', dat je zulke geweldige dingen maakt (kijk naar de nieuwe FC's, die zijn SUPER!!!!) en voor alle steun!

2. Deel 7 dingetjes over jezelf.

Nou, dat is ook niet zo moeilijk, al heb ik het idee dat jullie zo onderhand alles wel over mij weten.... Maar wat ik nog kan delen:
* Binnenkort gaan we heerlijk op skivakantie en ik heb er nu al zin in! En we hebben de zomervakantie inmiddels ook al geboekt, heerlijk vooruitzicht dus.
* Ik ga binnenkort wat andere dingen op deze blog zetten, daarover later meer....

* Ik zowat verslaafd begin te worden aan PSP, het is superleuk om dingen te maken!!
* Ik hoop dat ik mijn blog zeker 5 dagen per week ga bijhouden....
* We allemaal hopen dat er in maart een mooie uitslag komt voor mijn moeder....
* Ik sinds 1 januari (goede voornemen!) een linkedin account heb.... en al binnen een weekje 50 connecties, dus dat is best mooi! (Uhm, 51 inmiddels!)
* Er een geweldige sale bezig is bij Lief Lifestyle met de geweldigste hebbedingen....

3. Geef hem door aan 15 andere bloggers.
Ik vind 15 bloggers ook wel wat veel.... Aan Juud kan ik 'm niet meer geven, dus ik ga nog even bedenken aan wie ik 'm ga doorgeven!

4. Laat een reactie bij deze bloggers achter dat je hun een award hebt gegeven.

Dat komt dus nog...

1 opmerking:

  1. graag gedaan jacq, en wat fijn dat je moeder haar laatste kuur heeft gehad... ik duim mee voor positief nieuws,
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen