maandag 31 januari 2011

Maandag 31 januari 2011

Zo, even een update van mij. In mijn vorige berichtje las ik een reactie van Riny. Wat lief Riny, je vroeg hoe het met mijn moeder gaat. Nou, op 20 januari had zij dus haar laatste chemokuur. Tenminste, daar gaan we maar van uit. Morgen heeft ze een afspraak bij de cardioloog, ik denk dat de chemokuur het hart wat heeft aangetast (ze heeft ook nog diabetes, dus in combinatie met Prednison is dat niet echt prettig) en daarom wordt dat even nagekeken. Op 2 maart krijgt ze een PET scan, want je lichaam heeft een tijd nodig om 'op te ruimen'. Dan krijgen we op 10 maart de uitslag. Dus ik ben benieuwd. Het blijft nog even spannend.
Ze voelt zich vandaag goed, maar de afgelopen week was dramatisch. Toen zei ze ook dat ze echt niet voor een nieuwe kuur gaat, als die nodig zou zijn. Laten we dus maar hopen dat het nu voorlopig (of liever: nooit) meer hoeft. In ieder geval was de boel op de laatste scan al wat verkleind, maar dat zegt nog niet veel omdat het gaat om de activiteit. Ik ben dus erg benieuwd. Ik vind het wel erg lief dat ernaar wordt gevraagd; dat doet me wel goed!
Enne, PSP lessen; ik heb de vier lessen van Digiscrap gedaan. Ik werk ook met Corel PSP, het is in het begin wat lastig met al die lagen, maar daarna komt het goed en werkt het verslavend. :-) Enne, je kunt altijd mailen hoor!!!

1 opmerking:

  1. Heb vertrouwen! De kans op genezing is erg groot en met mijn vader duurde het ook echt nog een hele lange tijd voordat het beter ging. In de tussentijd blijf je je zorgen maken, maar het kan ook van de een op de andere dag beter gaan worden! Sterkte en ik leef met je mee!

    Gr Claudette

    BeantwoordenVerwijderen