woensdag 12 januari 2011

Woensdag 12 januari 2011











In mijn speurtocht naar vintage, retro plaatjes van meisjes met brilletjes (tegenwoordig valt het Aimee op dat niet iedereen een bril heeft en dat de applicaties die ik koop vaak ook geen meisjes met bril zijn...), kwam ik een andere, hele gave blog tegen! Helaas geen retro meisje met brilletje (die zijn er volgens mij niet, iemand die het wel weet....), maar wel andere geweldige schattige plaatjes, kaartjes, labeltjes.... allemaal hebbe hebbe dingen die al in sommige gevallen kant en klaar zijn! Dit zijn maar een paar voorbeeldjes, voor meer moet je echt even langs de blog gaan, maar geloof me, het is echt de moeite waard! Zo staat er ook een zo schattige jpg van een lief vogeltje.... Joelle is alweer helemaal verliefd erop en wil dat ik 'm op haar shirtje ga strijken! www.freeprettythingsforyou.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen