woensdag 19 januari 2011

Woensdag 19 januari 2011


Vandaag een dagje vrij, want Aimee moet naar de oogarts. Laten we maar hopen dat ze iets meer ziet dan de vorige keer met bril. Ze zag eerst 70% met bril op en de laatste keer nog maar 60%. Ik hoop dat ze nu wat hoger gaat scoren, want ik weet het anders ook niet meer; we plakken trouw haar pleisters en ze heeft twee mooie brillen. Maar ja, gek genoeg gaat het niet echt beter. Maar misschien wel vandaag; nieuw jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen hopelijk!

Daarna ga ik even langs de Hema, ik heb een leuke jurk voor Joelle besteld! Donkerblauw met wit. Staat haar altijd zo mooi. Ik strijk er dan nog altijd een strijkapplicatie van Judith (
www.strijkapplicaties.nl) op en soms stik ik nog een leuk biasband langs de randjes, en ze ziet er weer super uit! Hoewel ik het jurkje zo ook al erg leuk vind!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen