woensdag 5 januari 2011

Woensdag 5 januari 2011

Zo, mijn eerste berichtje van dit nieuwe jaar! Allemaal de beste wensen en we hopen maar dat het een goed en mooi jaar mag gaan worden!

Tijd ook weer voor de goede voornemens. En tja, ik moet eerlijk bekennen: vorig jaar heb ik ze wederom eens niet gehaald. Dus dit jaar hebben we maar gewoon niets als goede voornemens, dan kan ik ze ook niet verknallen.

Wel wil ik dit jaar alle projectjes die ik bedacht heb gaan uitvoeren.... dus die rokjes voor de meiden, de kussentjes voor hun bedjes, het dekbedovertrek voor Aimee en voor mezelf het rokje van de zwart wit geruite wollen stof die ik al vorig jaar had gekocht..... voor de volgende winter maar denk ik.... :-)

Tijdens de vakantie heb ik ook niet stil gezeten hoor! Ik kwam weer geweldige winkeltjes tegen en inspirerende blogs, daarover morgen meer.


Voor nu, een hele fijne dag toegewenst!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen