zaterdag 22 januari 2011

Zaterdag 22 januari 2011






















Gisteravond, tijdens de finale van TVOH, zijn de dames cupcakes gaan bakken en versieren. Ik had namelijk deze week wat besteld bij Marijke van Kikakeekies. Enne, dat is ECHT een aanrader!
Ze verkoopt naast de meest geweldige taarten, ook nog van die heerlijke dingen om thuis aan de slag te gaan. Rozen van ouwel papier, marsepein, bakmixen, maar ook geweldige uitstekers, zoals die vogeltjes a la Pip. Ze zijn klein maar fijn (en helaas al uitverkocht bij Marijke, maar misschien komen ze nog wel binnen). Ook de cupcakevormpjes zijn super. Ik heb ze van House of Marie (ook gekocht bij Marijke)en ik kan je zeggen dat ze helemaal geweldig zijn. Meestal blijven je vormpjes niet echt mooi, vind ik zelf, dan lijkt de boter er doorheen te komen. Deze vormpjes behouden echt hun kleuren en dat is dus helemaal super. In ruitjes, met stipjes, helemaal geweldig....
Daarnaast ook een favo: ouwel papier met patroontjes. Ook helemaal geweldig! Kun je zelf met een pons dingen uit halen en vervolgens je taart of cupcake mee versieren. Ik ben fan. Daarnaast wordt alles snel en netjes toegestuurd, super ingepakt en ik had er zelfs nog een klein toepasselijk cadeautje en een hele stapel leuke flyers erbij, dat is natuurlijk helemaal mijn ding (ze hangen weer op mijn bord!!!).

Nou, ik zou alleen maar willen zeggen: allemaal naar Kikakeekies!!!! Enne, Marijke geeft ook workshops, ook helemaal super als je nog weinig ervaring hebt met taarten en cupcakes.
www.kikakeekies.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen