dinsdag 8 februari 2011

Dinsdag 8 februari 2011


Een tijdje terug heeft mijn moeder meegedaan aan een prijsvraag bij Jumbo Supermarkten om een kaartje te winnen voor de Huishoudbeurs.Omdat we er altijd samen naartoe gaan, heb ik ook meegedaan, je weet maar nooit. Gisteren kreeg mijn moeder een berichtje van Jumbo dat ze een kaartje had gewonnen! En werden er twee kaartjes opgestuurd! Zo onwijs leuk! Dit is denk ik het teken dat we daar volgende week echt naartoe kunnen gaan! Mijn tante gaat ook mee (die ook aan de chemo is), dus het gaat gezellig worden.
Bij deze dus: Bedankt Jumbo!

4 opmerkingen:

  1. Het is jullie echt gegund!!! Veel plezier alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is nu echt een welverdiend uitje voor jullie..een hele gezellige dag gewenst!
    ( en de wandelschoenen maar aan he?)
    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bevestiging dat Jumbo toch echt een leuke winkel is ;)

    En heel veel plezier gewenst, geniet ervan en die wandelschoenen, die zijn misschien wel een goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen