donderdag 17 februari 2011

Donderdag 17 februari 2011

Vandaag was ik bij het Libelle Nieuwscafe. De eerste, en dat was wel te merken, want alles kon allemaal wel een beetje mee georganiseerd. Desalniettemin was het supergezellig en het hoogtepunt was natuurlijk dat Mark Rutte kwam. Tatum Dagelet was er ook, die is ook erg spontaan en sprak open over haar scheiding en haar nieuwe boek.
Ik heb het wel gezellig gehad. En er nog wat van opgestoken ook, over het nieuwe werken enzo.
Helaas kon mijn moeder niet mee, die zou mee gaan, maar die lag ziek op bed. :-( Hopelijk gaat dat snel over en voelt ze zich snel weer goed. Volgende week een echo van haar hart, dus ik ben erg benieuwd wat daar gaat uitkomen.
Ik heb in ieder geval vandaag genoten en zou zo nog wel een paar uurtjes met Mark aan een tafeltje kunnen zitten, want hij is supergezellig!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen