donderdag 24 februari 2011

Donderdag 24 februari 2011

Tijdens het zoeken naar een leuk randje voor mijn kaartjes (die ik wel eens voor familieleden maak), kwam ik op de site van Pixelscrapper. Jeetje, wat een leuke dingen daar! Je kunt van die randjes downloaden, maar ook overlays met stippen en andere leuke dingen. Ik heb er nu het nodige gedownload, en nog leuker is dat het ook voor commercieel gebruik is (al doe ik dat niet) en dat alles gratis is! Zo kun je je nog eens heerlijk uitleven met psp! PSP is nog steeds een leuke ontspanning voor mij. Heerlijk na een avondje stress je even uitleven op iets creatiefs. Alleen doe ik er niets mee, dat is wel raar eigenlijk. Ik heb inmiddels een hoop labeltjes en kaartjes gemaakt, die maar liggen ‘te liggen’, maar goed…. Het is een heerlijke ontspanning en daar gaat het om!www.pixelscrapper.com (kijk bij assets en bij templates…..)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen