maandag 28 februari 2011

Maandag 28 februari 2011







Ik ben pas ook op zoek geweest naar een fotoframe. Voor het bedankkaartje van mijn overleden opa, leek het me leuk om zijn foto in een frame te plaatsen met misschien een roosje er omheen. Ik weet totaal niet of het gepast is en of het ├╝berhaupt staat, maar ik vind het idee wel leuk en weet ook zeker dat mijn opa dat ook zou hebben gevonden.
Tijdens het zoeken, kwam ik op de geweldige lijstjes van Kitschy Designs uit! Kijk nou zelf, totaal niet geschikt voor een afscheidskaartje misschien, maar wel voor andere leukere dingen!!! Ook leuk is dat er veel frames zitten in dit bestandje! Ik keek ook even verder en dan zie je nog meer leuke dingen, leuke papers, vrolijke kits…. Ik werd er helemaal blij van! Zo ook van deze lieve vogeltjes, die maken iedere kaart toch echt af?!
Ze zijn te koop bij
www.jessicasprague.com

1 opmerking:

  1. Ik heb heel veel van haar !!!!
    Geweldig en heerlijk kleurrijk ....

    BeantwoordenVerwijderen