maandag 7 februari 2011

Maandag 7 februari 2011




Bij mijn vorige bestelling van Kikakeekies, kreeg ik al een geweldige cupcake lipgloss. Aimee vond ‘m prachtig en heeft ‘m dus even ingepikt. Later zag ik dat deze leuke cupcake lipglossjes ook te koop zijn bij De Kitschfabriek. Dus ik even naar de site en daar krijg je gewoon zin in alles wat met cupcakes te maken heeft.

Zo kwam ik deze geweldige cupcake handcrème tegen! Heerlijk toch? En ook een cupcake air freshener, dat is natuurlijk altijd heerlijk fris en ziet er superleuk uit!Ook nog geweldige cupcake mints, en nog meer van die echte hebbedingen. Naast alle leuke dingen van cupcakes, kun je nog veel meer leuks shoppen, bijvoorbeeld die geweldige taartlamp (die staat ook al bij Aimee op haar kamer!) en dingen als tafelzeil, spulletjes voor feestjes en geweldig wrapping paper. Dus snel even surfen naar
www.dekitschfabriek.nl

1 opmerking:

  1. leuk, leuk, leuk! Ik ben ook gek op alles in cupcake vorm ;)

    BeantwoordenVerwijderen