vrijdag 11 februari 2011

Vrijdag 11 februari 2011


Volgende week wordt volgens mij voor het eerst het Libelle Nieuwscafe georganiseerd. Onderwerp is Het Nieuwe Werken. En dat is natuurlijk super interessant. Ik ben in de gelukkige positie dat ik al wat uren vanaf huis kan werken, maar ik kan je zeggen dat niet iedere manager hier even gelukkig van wordt! Erg vreemd, want er zitten zoveel voordelen aan; ik doe veel meer thuis dan op kantoor. Komt ook omdat de meiden op school zitten. Op de dagen dat ze vrij zijn, werk ik dan ook niet thuis, omdat je wel geconcentreerd moet blijven en het thuis werken ook echt serieus moet nemen.
Ik ben erg benieuwd wat er allemaal besproken gaat worden. Want jullie begrijpen het, ik ben echt voor het nieuwe werken. Helaas is mijn manager dat nog niet helemaal. En dat is ook zo krom; bij de ene afdeling wordt er aan de lopende band thuis gewerkt en de andere afdeling wil het liever niet of echt minimaal, zoals in mijn geval. Zonde en een gemiste kans, maar ja!
Ik zou het wel leuk vinden om daar volgende week bij te zijn, dat begrijpen jullie!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen