donderdag 17 februari 2011

Vrijdag 18 februari 2011

Ik heb altijd al een boek willen schrijven. En ineens kwam ik net op een geweldig onderwerp voor een boek!!! Maar ja, een boek schrijven kost wel erg veel tijd. Plus heb ik geen idee 'hoe het precies werkt'. Waar moet je naar toe? Wat moet je investeren?Anyway, het idee is er nu dus wel. Ik heb echt een bestseller in mijn hoofd, geinspireerd op wat ik bij het Libelle Nieuwscafe allemaal hoorde en zag en dan gebruik ik niet eens mijn eigen leven als insteek, ha ha ha, want dat is af en toe ook een echte real life soap geloof ik.....
Ik bedacht me dat je je dromen moet gaan waarmaken. Dus waarschijnlijk gaat mijn thuis werk dagje eraf en ga ik me misschien op die dag wel nuttig maken met het schrijven van HET boek. Als ik soms zo naar mijn moeder kijk, bedenk ik me dat we allemaal wel eens aan de chemo kunnen gaan en dat daarna je leven toch wel heeeeel anders is, denk alleen al aan het feit dat mijn moeder haar vingers niet meer kan gebruiken; daar gaat je snelle blind typen (heb ik helemaal voor niks zitten oefenen om de snelste te zijn...) en daar gaan je hippe handwerkjes 'die nog in de planning zitten' (uhm, laten we het daar maar niet over hebben; want mijn to do lijstje in dat opzicht is ook nogal vol.....).
Dus moet je eigenlijk genieten van het nu en doen wat je altijd al hebt willen doen. Denk dat ik zo het eerste hoofdstuk van mijn boek maar ga bedenken....

1 opmerking: