woensdag 2 februari 2011

Woensdag 2 februari 2011

Zo dames, even eerst Fiedelientje bedanken voor de geweldige adresjes in Den Bosch. Aimee heeft ook een tas gekocht (van De Kunstboer, met een hondje, erg grappig!) in zo'n 'achteraf straatje'. Geen idee hoe de winkel heet, maar erg leuke spulletjes daar (kinderkleding, verslaving, je kent het.....). En natuurlijk de lieve reactie op mijn moeder. Inderdaad, we hopen dat het iedere dag wat beter gaat, want binnenkort is er huishoudbeurs en daar willen we altijd graag heen! Dus even duimen dat dat gaat lukken!

Verder nog een spannend nieuwtje: ik ben verzot op groene thee. We zijn natuurlijk aan het detoxen en toen las ik dat een kop groene thee bij de maaltijd goed is. Nou ja, ik doe dat, maar ik moet zeggen; het is supergoed! Ik weet niet hoe het komt, maar ik heb totaal geen behoefte meer aan zoet! Vaag. Maar ik vond het wel een wereldtip. Wie weet zat jij er ook net op te wachten, iets wat echt helpt zeg maar!
Detoxen gaat ook goed, we hebben een kuurtje, zonder enge dingen verder, maar het bevalt wel. Voel me nu al schoon terwijl we nog maar op dag 3 zitten (dus misschien komt de lekkere trek nog wel, hihi!).

1 opmerking:

  1. Ha, ha, graag gedaan hoor!
    Ik duim mee, dat je moeder gezellig met je naar de beurs kan!!!

    Groene thee ja, bij elke maaltijd?
    Voor de kerstvakantie heb ik er al 8 kilo afgekregen, maar nu valt het toch weer vies tegen. Ga dus ook maar eens aan de groene thee, en wie weet heeft het bij mij ook wel effect!

    BeantwoordenVerwijderen