woensdag 23 februari 2011

Woensdag 23 februari 2011







Er zijn weer nieuwe kaartjes te koop bij Lilalabeltje! En ik ben dol op kaartjes versturen, al zeg ik het zelf. Dus inmiddels heb ik alweer mijn tweede bestelling geplaatst. De kaartjes zijn zo leuk afgewerkt, met een glansje, en kun je gemakkelijk beschrijven, zonder dat de boel gaat vlekken! Je kunt de kaartjes nog leuker maken door op de envelop een bijpassend adresetiket te plakken en achterop nog een sluitzegel te plakken, maar zo zijn ze ook erg leuk natuurlijk!
De postkaartjes vind ik ook super; pas nog eentje naar een ziek vriendinnetje gestuurd.
Ja hoor, ik vind Lilalabeltje TOP! Heb volgens mij wel eens eerder over haar geschreven, maar deze keer MOEST dat natuurlijk ook, want de kaartjes zijn echt super!Nieuw zijn trouwens ook de krabbel notitieblokjes. Helemaal leuk! Ik vind het altijd leuk om mijn boodschappenbriefjes op leuke blaadjes te hebben. Dus vandaar dat ik nu de gelukkige eigenaresse ben van zo’n notitieblokje en het is ook superleuk! Ze liggen nu op mijn bureau en ik maak er dus ook de nodige zakelijke aantekeningen op. Wordt het toch nog een beetje gezellig zo op kantoor!
www.lilalabeltje.nl

1 opmerking:

  1. wat een leuke krabbelblokjes, ga eens snuffelen bij haar,
    groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen