vrijdag 11 februari 2011

Zaterdag 12 februari 2011


Het is bijna Valentijnsdag!! Voor mij altijd een bijzondere dag, alleen eigenlijk door alle leuke hartjes dingen in de winkel! :-)
Ik doe dit jaar niets aan Valentijn, hoewel, misschien bak ik wel wat Valentijnsmuffins voor de familie, dat is altijd gezellig, en lekker! Mijn detox kuurtje loopt bijna ten einde, dus nog eventjes en ik kan weer ook lekker meesnoepen! Al weet ik niet of ik dat nog weg krijg; ik merk de laatste tijd dat mijn snack behoefte steeds minder wordt en dat is fijn, want de zomer komt eraan en ik heb graag weer mijn oude kleding aan. Het zit nu iets te strak of in 1 geval, we moeten eerlijk blijven natuurlijk, krijg ik de broek niet eens meer over mijn kont, ha ha.

Maar die broek was vast te klein gekocht, toch? :-)

Maar terug naar Valentijn. Joelle loopt voorop, ze heeft al drie Valentijnskaartjes binnen! Erg schattig en ik wist niet dat ze zo'n populaire meid was!! Dat gaat nog wat worden in de toekomst, ha ha!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen