zaterdag 19 februari 2011

Zaterdag 19 februari 2011


Ik schreef het al een tijdje terug; ik ben gaan detoxen! De kuur zit er nu op, dus ik ga er nu iets over schrijven. Ik heb het goed kunnen volhouden. En je lichaam voelt nu zo schoon, dat ik bijna niets meer wil eten wat niet gezond is. Natuurlijk ga ik daar niet aan toe geven, want anders ga je je lichaam juist vergiftigen met een ander probleem. Hoewel er tegen gezond eten natuurlijk niets negatiefs te zeggen valt.

Anyway, deze kuur duurt twee weken. Je mag tijdens de kuur geen koffie, alcohol, rood vlees en geen suiker gebruiken. Het hoeft natuurlijk niet maar wordt wel aangeraden.

Nu ik een week klaar ben met de kuur, voel ik me nog steeds fit. Mijn wekkertje gaat iedere ochtend om 5.45 uur en nu 'spring' ik bijna mijn bedje uit!! Top dus! Daar heb ik overigens nog steeds last van..... :-) Maar het is heerlijk. Ik voel me erg goed, erg prettig en ben ook nog eens wat kilootjes kwijt geraakt. Helemaal super dus!!

Bij deze kan ik deze kuur dus bij iedereen aanbevelen. Te koop bij www.fitforme.nl

1 opmerking: