zaterdag 26 februari 2011

Zaterdag 26 februari 2011











Deze week kreeg ik ook een mail van Lief Lifestyle. Zoals jullie inmiddels wel weten, is dat ook een van mijn favoriete merken. En zij hebben een nieuwe beddengoedlijn! Nou, ik vind het allemaal even super, hoe kun je hier nou uit kiezen!!!! Joelle heeft ook een dekbedovertrek van Lief en dan een sprei, en het blijft mooi. Enige nadeel vond ik dan dat er geen instopstrook zit. Dus iedere ochtend is het een karwei om de boel weer recht te leggen en al haar kussentjes op bed te zetten…. Maar ja, dat moet je er maar voor over hebben. Misschien heeft deze nieuwe lijn wel een instopstrook, zou mij een hoop schelen!
De lijn is echt kleurrijk en gemaakt van heerlijk materiaal, blijft echt mooi in de was, want het dekbedovertrek is al de nodige keren gewassen.
Ja, ik ben superblij met Lief en wordt van deze lijn ook weer erg gelukkig!!!! Deze week krijg/kreeg je nog eens 10% extra korting, dusse, rennen!!!!
www.lieflifestyle.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen