zondag 27 februari 2011

Zondag 27 februari 2011


Jullie weten het, vrouwen houden van schoenen! En ik ben dol op schoenen. Hoewel ik dolgraag op mijn birckenstock slippertjes loop in de zomer, wil ik ook altijd graag een aantal paar sandaaltjes hebben. Voor kantoor, maar ook omdat je van mooie hakjes altijd mooiere benen krijgt. J Bij Duoboots slaag ik vaak voor laarzen of schoenen. De nieuwe lijn heeft toch een geweldig schoentje, met een roosje! Ik vind dit superschoentjes en denk dat ze helemaal geweldig zullen staan. Enige nadeel is dat ze zo’n hoog bandje hebben, dan lijken je benen altijd korter. Maar ach, onder een broek maakt dat natuurlijk niet uit; zie je alleen dat lieve roosje!!!! Dus ga ik denk ik deze aanschaffen voor onder mijn broeken en neem ik nog een paar ‘zonder bandjes’ voor mijn rokjes en jurkjes! Zie namelijk ook erg leuke schoenen met strikken, ook helemaal mijn ding natuurlijk!
De levering van Duoboots is ook supersnel en mochten de schoenen niet bevallen, kun je ze gemakkelijk weer terug sturen; ze worden zelfs bij je thuis opgehaald! Ideaal dus! Mocht je in Amsterdam wonen of er een dagje zijn, dan kun je ook naar de ‘echte’ winkel!
www.duoboots.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen