dinsdag 15 maart 2011

Dinsdag 15 maart 2011




Zoals jullie allemaal weten, ben ik ook fan van Lilalabeltje. Nu was er vorige week iets nieuws; kadokaartjes! Helemaal leuk, in dezelfde stijl als de postkaartjes en wenskaartjes. Deze kaartjes zijn echt gaaf! Ik ben nu aan het bedenken wie er allemaal een cadeautje van mij gaat krijgen, ha ha! Kan ik ze gebruiken. De achterkant van het kaartjes is ook leuk, kun je nog wat leuks schrijven, uiteraard met een gekleurde fineliner van de Hema, want die zijn daar erg leuk bij!
Je krijgt er ook nog lintjes bij, maar ik gebruik liever lintjes van stof, vind ik iets mooier en sjieker staan.
Superleuke kaartjes, ook met een glansje, die ieder cadeautje een feestje maken!
www.lilalabeltje.nl

3 opmerkingen:

  1. Goedeavond J,
    Welkom nieuwe volger!
    LEUK. Elke volger ontvangt een wensvogel. Graag ontvang ik adres hiervoor. Fijne avond en tot volgs. Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk blog, Hip en Stip kaarten werkt samen met Lilalabeltje en wij verkopen sinds vorig jaar ook de kadolabels. Zeer geliefd. Leuk ik ga je blog volgen.

    Groetjes Audrey
    www.hipenstipkaarten.nl
    www.hipstipkaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen