donderdag 24 maart 2011

Donderdag 24 maart 2011


Een tijdje geleden las ik al een stukje over dit boekje op Hip en Hot. Ik ben toen gelijk naar de website gegaan en moet toegeven, het boekje Little Lady Tea Party is superleuk!
Er staan allemaal tips en trucs in om van je dochters verjaardagsfeestje een succes te maken. Bij ons komt in juli de ‘verjaardagsfeestjes-stress’ (Aimee is dan jarig) er weer aan, dus we hebben nog even (hoewel, wij gaan het maar in juni vieren omdat ze dan nog in haar oude klas kan uitdelen en die meiden kan uitnodigen), maar bij het zien van dit boekje werd ik helemaal blij.Veel leuke ideetjes om je tafel leuk aan te kleden, recepten om lekkere dingen te maken en zelfs sjabloontjes en stickers zitten erbij! Helemaal leuk dus. Aimee wist meteen welk feestje ze wilde; een theefeest, zoals ze dat zelf noemt. Ik ga maar eens nadenken welke meiden er komen en dan inschatten of dat theefeestje bij mij thuis moet zijn of we iets anders moeten bedenken. We hebben namelijk eens een paar waanzinnig drukke meiden gehad, dat was voor mij het keerpunt om feestjes vanaf 6 jaar zeker buiten je eigen huis te houden om zo de schade te beperken, ha ha. Maar deze zijn nog klein en hopelijk nog lief, dus het moet goed komen. Overigens zijn de tips ook leuk voor onze eigen theefeestjes, want de recepten zijn natuurlijk ook lekker voor ons ‘little ladies’. Je kunt het boekje bestellen bij Rashida,
www.kinderfeestboek.nl. Overigens is ze ook met een nieuw boekje bezig, dus houd haar site zeker even in de gaten! Je krijgt het boekje trouwens razendsnel thuis gestuurd, dus als je het vandaag nog besteld, kun je morgen al lekker in het zonnetje genieten en inspiratie opdoen!

1 opmerking:

  1. Wat leuk een theefesstje! Ik wil ook eigenlijk buitenshuis het feestje vieren, maar toch willen de jongens af en toe thuis rommelen, het zijn toch de leukste en vermoeiendste feestjes, hihi maar wel voldaan. succes ermee, fijne dag, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen