woensdag 30 maart 2011

Donderdag 31 maart 2011



Dit weekend ben ik ook nog even creatief geweest. Alhoewel, zo creatief ook weer niet, want als je toch aan het strijken bent, kun je net zo goed even wat FC's erop strijken.

De dames wilden ook nog strikjes aan de mouwen, dus dat ook maar gedaan, al is het niet zo goed te zien op de foto. Ze zijn leuk geworden. FC's van Laura van Pimp It Studio. De meiden hebben deze PSP files weer gemaakt, dus don't blame me, ze moesten een 'grappig' randje hebben, ha ha!

Over FC's gesproken, helaas gaat mijn lieve Juud daarmee stoppen. Door haar ziekte is het voor haar niet meer mogelijk om met alle spulletjes door te gaan. Super jammer natuurlijk, want ik vind haar FC's ook altijd superleuk. Ze zijn nu wel goed afgeprijsd, net als veel andere artikelen zoals geweldige lintjes met lieve vogeltjes en bambi's. Ik ga morgen even rustig shoppen, maar voor alle shopaholics onder ons die nu al willen:


2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkheid..de dames lopen er op gepimpt bij! Fijne dag, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke shirts zijn het geworden!

    Maar wat een vervelend berichtje hieronder over je moeder! Ik las net je berichtje op mijn Blog en kreeg meteen kippevel toen ik hoorde dat je een rotdag had gehad. vreselijk, die spanning!
    Ik wens jullie enorm veel sterkte en duim heel erg hard mee, dat het allemaal meevalt.

    lieve groetjes,
    Claudette

    BeantwoordenVerwijderen