maandag 21 maart 2011

Maandag 21 maart 2011


Zo, hebben jullie allemaal een leuk weekend gehad?Wij hier een raar weekend. We hadden een logeetje, Pompom, de logeer ‘knuffel’ uit de klas van Aimee. En als Pompom bij je is, moet je altijd wat leuks doen…. Dus zaterdag naar het museum geweest, waar de meiden maskers hebben gemaakt en frietjes gegeten, want Pompom is volgens Aimee dol op frietjes! Zondag belandde Aimee op de EHBO, omdat ze in mijn kast met Blond Amsterdam aan het snuffelen was. In deze kast stond ook mijn Oilily theepot en die viel op haar hoofd. In de eerste instantie had ik niet eens door dat de theepot ook op haar hoofd was gevallen, maar maakte ik me meer druk om de theepot die in een behoorlijk aantal stukjes op de grond lag. Zo balen. Daarna zag ik dat Aimee een gat in haar hoofd had, dus gelijk naar de EHBO gegaan. Gelukkig hebben ze het kunnen plakken en kon ze weer lachen! Daarna zat ze helemaal goed, want omdat ze zo dapper was, kreeg ze van ons een poppenkast met vier handpoppen van Lief, van oma een knuffeltje en van haar andere oma een spelletje. Mijn kleine brokkenpiloot had dus weer eens wat. Gelukkig had ze verder een leuk weekend en heeft ze het erg naar haar zin gehad met Pompom. Nu ga ik even foto’s bewerken van Pompom en een verslagje schrijven, want dat hoort er ook allemaal bij.

3 opmerkingen:

  1. Oei, tja..dat is schrikken en balen tegelijkertijd! Gelukkig weer alles okè, helaas op de pot na;!) Tja, wij hebben z'on beer gehad op school, die iedereen moest verzorgen, haha. En inderdaad, als je het dagboek doorlas, verplicht op avontuur. Succes met 't schrijven in het dagboek. Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. au, zonde van de pot, maar gelukkig is haar hoofdje weer heel,
    oh pompom is lief
    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ow, wat sneu. Maar wat een flinke dame!!!
    Leuke foto ook van jullei meiden!

    BeantwoordenVerwijderen