woensdag 16 maart 2011

Woensdag 16 maart 2011

Dit is Allemansgeest

Diner in Hofstede Meerzigt

Deze week is het weer, de Restaurantweek, van 14 t/m 20 maart. Tijdens deze week kun je in een luxe restaurant lunchen of dineren (3 gangen) voor 27,50 per persoon. Omdat we toch wel een klein feestje hebben, ondanks het toch wel zwarte randje (waar we van de hematoloog niet aan mogen denken), gaan mijn moeder en ik deze week dineren bij Allemansgeest. Ziet er gezellig uit he? Ik ben erg benieuwd, mijn moeder is er al wel eens geweest, ik ben er nog nooit geweest. Erg spannend dus! Omdat Hofstede Meerzigt in Zoetermeer ook een van mijn favoriete restaurantjes is, ga ik daar deze week ook genieten van een heerlijk diner! Kortom, weinig creativiteit in de keuken deze week voor mij (alhoewel, er zijn nog wel wat avondjes over natuurlijk!), maar wel heel erg luxe worden bediend. Ook natuurlijk wel eens lekker! Daarnaast is het gewoon eens een belevenis, want je wordt echt heerlijk in de watten gelegd! Moet je gewoon een keer eens meemaken. Wil je ook deze week genieten van zo’n lekkere lunch of diner, kijk dan of er nog wat beschikbaar is op de website: www.restaurantweek.nl

1 opmerking: