woensdag 23 maart 2011

Woensdag 23 maart 2011











Een tijdje terug had ik een stapeltje flyers bij een bestelling. Ik weet niet meer bij wie, oh ja, ik weet het wel, bij Kikakeekies. En daar vond ik toch wel een erg leuk shoppie tussen zitten: Kommy Kleertjes. Wat een leuke dingen hebben ze daar! Rokjes, jurkjes, leggings, sjaaltjes, helemaal geweldig! Helemaal mijn ding natuurlijk. In vrolijke kleurtjes, want inmiddels weet volgens mij iedereen dat ik dol ben op wit en donkerblauw (tegenwoordig ook lichtgrijs met wit, ook zo mooi, of lichtroze!), maar de meiden vinden knalkleurtjes natuurlijk geweldig. Deze kleertjes zijn helemaal leuk en ik denk dat de meiden dat ook wel zullen vinden. Als ik dat zo zie, bedenk ik me ook dat ik weer eens iets moet gaan maken; mijn naaimachine staat een beetje werkloos boven, zo jammer. Misschien dat ik dit weekend iets ga maken. Of op een avondje; zet ik ‘m beneden.... Alhoewel, dit weekend zouden we de tuin ‘voorjaarsklaar’ gaan maken en moeten we nog op jacht naar een mooie tuinset….

Anyway, als je even geïnspireerd wilt worden, of als je op zoek bent naar leuke kleding, breng dan zeker een bezoekje aan Kommy Kleertjes, daar word je helemaal blij van! Ze hebben trouwens ook leuke sjaaltjes voor mama's! Enne, kinderbijslag komt eraan en die moet je tenslotte ergens aan uitgeven, nietwaar?
www.kommy-kleertjes.nl

3 opmerkingen:

  1. Kommy's kleertjes zijn niet alléén mooi maar ook TOP afgewerkt. Weet ik uit ervaring!Lieve groet met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuk postje over een wel heel leuke collega van mij, heb het even doorgestuurd:)
    En de afwerking is super, dat zie ik door de buitenkant heen..hiihi

    BeantwoordenVerwijderen