woensdag 30 maart 2011

Woensdag 30 maart 2011

Zo, dat voelt lang geleden..... Is het ook, normaal werk ik trouw mijn blogje bij per dag, maar nu dus een paar dagen niet. Maandag en dinsdag was ik namelijk ziek. Keelpijn, misselijk, moe, nou ja, van alles eigenlijk. Niet lekker dus. Vandaag ging het wel weer, dus lekker naar kantoor, want ik had ook een afspraak staan en genoeg werk te doen. Om 12 uur een telefoontje van mijn moeder; de hematoloog had gebeld. We mochten tot half mei weg blijven, nu had zij de scans van de lever, waarop plekjes te zien waren, toch nog even besproken met andere artsen. Was het leverbiopt eerst een optie en kon dat later dit jaar ook nog wel, nu is het helaas een ander verhaal; het moest het liefst vandaag nog worden uitgevoerd. De plekken waren onveranderd, maar dat heeft het ziekenhuis inmiddels teruggedraaid, de plekken zijn toegenomen sinds de eerste scan, hebben ze nu geconstateerd. Morgen worden we gebeld hoe het moet en wanneer het biopt kan worden ingeroosterd. Mijn moeder wil namelijk perse een roesje. En dat begrijp ik wel; we weten niet wat er nog aan zit te komen en ik denk dat een roesje dan het minste is wat je iemand kan geven. Dus tja, halverwege mei gaan we niet halen; erg jammer. Morgen horen we dus meer. Wat een domper op deze regenachtige dag. We hopen maar op het beste, al moet ik eerlijk zeggen dat ik erg bang ben voor slecht nieuws aangezien alles ineens spoed heeft (en dat hebben we helaas eerder meegemaakt).

4 opmerkingen:

  1. hoi heel veel sterkte met je moeder erg sneu groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel sterkte met je moeder! We duimen voor jullie op een goede uitslag.

    Groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel goed geluk wens ik je toe. Met hart&ziel van Sil.

    BeantwoordenVerwijderen